woensdag 15 mei 2013

Pluk het Piepkuiken


Gisteravond zat ik lekker op de bank mijn favoriete komedie te kijken: The Big Bang Theory. En wat zag ik daar op de achtergrond? Een grote granny square deken!




Het is altijd lachen met Sheldon en Amy Farrah Fowler. Wie zou deze mysterieuze deken in elkaar gehaakt hebben?

Ik hield het zelf bij een kleiner project. Op verschillende blogs zag ik ze al voorbij komen, dus ik kon het niet laten ook zo´n vogeltje te haken. Mijn eerste opgevulde haaksel en volgens mij goed gelukt! Wel een beetje groot (dik) maar he, dat maakt het resultaat er niet minder om. Eigenlijk vind ik dat een klein plukje haar op zijn kopje nog ontbreekt.




Daarom doop ik hem bij deze Pluk het Piepkuiken!
Het patroontje vond ik bij Dol op Wol

Geen opmerkingen:

Een reactie posten