woensdag 18 december 2013

Kerstige kleuren

Soms vraag ik me af wat er gebeurd is met de afgelopen dagen / weken / maanden. Ineens bevind ik me in december, ga ik een kerstboom opzetten en leef ik toe naar het einde van het jaar. Wat?!

Na de bruiloft zou ik beginnen met kerstversiering haken, ik had er veel zin in. Maar er kwam niks goed uit mijn handen. Allerlei boompjes, balletjes en sterretjes probeerde ik maar het was niet naar mijn zin.

Vorige week koos ik een paar mooie (kerst) kleuren uit en eindelijk heb ik twee mooie hangers, waar ik he-le-maal tevreden mee ben.
.

Deze ster van Little Woolie.




En een kersthanger met het boompje van Ellebel en eindelijk, na veel patroontjes, vond ik mijn ideale sterpatroon. De kleur is niet goed te zien, maar het boompje is lichtgroen.


Aangezien ik, na uitgebreid testen, deze ster écht het mooiste vind, hier het patroontje. De bron weet ik niet precies aangezien ik het uit een van mijn Facebookgroepjes heb geplukt. Het is ook nog eens héél makkelijk te maken! 



Ook al heb ik hier de boom staan, het is soms lastig in kerstsferen te komen wanneer de zon buiten schijnt en het 25 graden (ofzo) is. Daarom een fragment uit een van mijn favo kerstfilms, Love Actually. Zet je volume op maximaal en go!





1 opmerking:

  1. O wow! Je hebt echt mooie kerstversiering gehaakt!! Mooie kleuren ook! Ahh..love actually....toevallig is die hier vanavond op tv! Heerlijk romantisch....maar dat zijn de meeste films met Hugh Grant toch :)

    BeantwoordenVerwijderen