maandag 3 juni 2013

One a day - 2

Deze week ben ik lekker opgeschoten met mijn One a Day zeshoeken. Ik heb er nu 22 en een halve.  

This week I made great progress with my One a Day project. I now have 22 and a half hexagon.




Ik ben er nog steeds niet goed uit hoe ik die kleine hoekjes ga opvullen om een rechte lijn te krijgen. Suggesties?

I still haven´t figured out how to get a straight edge. Suggestions?

Naast mijn hexagon project sta ik mezelf toe daarnaast met één (kleiner) haakproject bezig te zijn. En afgelopen week was dat Ollie de schildpad. Het patroon komt uit het boekje Gehaakte dierenvriendjes van Christel Krukkert. Het is mijn eerste opgevulde haakwerk en ik ben erg blij met het resultaat!

Apart from my hexagon project I allow myself to one other (smaller) crochet project at a time. This week I made Ollie the turtle. The pattern is from a crochet book named Gehaakte dierenvriendjes from Christel Krukkert. It is my first filled crochet project and I am so happy with the result!





Tot de volgende week!

See you next week!

1 opmerking:

  1. Hoi!
    Leuke blog heb je! Ik zag je reactie bij mij, dus ik kwam ook even bij jou kijken. :) Misschien heb je al een oplossing bedacht, maar kleine tip, je kunt ook halve hexagons haken. Misschien had je dat al wel bedacht hoor, maar goed. Ik weet niet precies welk patroontje jij gebruikt, maar als je (in het Engels) googled, dan vind je denk ik wel iets geschikts.
    Groetjes, Janne
    krulstaartje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen